• Wszystkie kilometry: 32066.52 km

Wykres roczny blog rowerowy mimoza15.bikestats.pl

Sobota, 5 listopada 2011

wzdłóż Odry i nie tylko

Pogoda fajna , tylko trochę zamglone niebo , aparatu nie brałam rozładowany, a po za tym zamglenie i zdjęcia i tak by nie wyszły ładne

Masz rację ze tymi śmieciami, jest tego dużo, ale na innych nie za bardzo mamy wpływ.
Czy gdzieś indziej jest piękniej? Może inaczej, mniej opatrzone tereny zdają się nam piękniejsze, niż nasze, już dobrze znane.
Czy wzbogacisz swojego bloga w fotki to już inna sprawa. Ja go traktuję jak swego rodzaju pamiętnik, lubię wracać po jakimś czasie i przejrzeć, gdzie byłam i co zobaczyłam, bo pamięć niestety jest złudna.
Pozdrawiam Cię serdecznie :)
rowerzystka
- 22:42 wtorek, 8 listopada 2011 | linkuj
Ja wiem czy tak pięknie, a mnie sie wydaje, że wszędzie jest piękniej niz u mnie.
U was też jest dużo śmieci przy drogach, rzygać się chce.
Wczoraj chciałam usiąść na ławeczce na przystanku PKS, aby zjeść kanapkę i co, ano gówno za przeproszeniem na samym środku, massssakra
mimoza15
- 22:33 wtorek, 8 listopada 2011 | linkuj
Teresko, przyłączam się do wypowiedzi Małgosi....więcej zdjęć, tym bardziej że mieszkasz i jeździsz w przepięknych okolicach.
srk23
- 21:07 niedziela, 6 listopada 2011 | linkuj
o, nowa rowerzysta na BS:)) cześć, fajne wycieczki:)
eliza
- 21:21 sobota, 5 listopada 2011 | linkuj
Ej Kobiety, wiecie, jak fajnie po jakimś czasie zajrzeć na bloga i wrócić wspomnieniami... . Jednak dużo przyjemniej wraca się do wspomnień, gdy tam znajdują się fotki :))
rowerzystka
- 21:05 sobota, 5 listopada 2011 | linkuj
U mnie też pogoda rowerowa i do tego bez mgły. Tylko nie chciało mi się zdjęć ładować.