• Wszystkie kilometry: 32066.52 km

Wykres roczny blog rowerowy mimoza15.bikestats.pl

Sobota, 15 czerwca 2013

Duża Pętla Drawska

W Choszcznie było fantastycznie!!!!
Najlepszy mój maraton, dlatego że :
po 1.
Pokonałam po raz pierwszy trasę giga 252 km oficjalnie choć mój licznik pokazał 255. Czas, no cóż marniutki a to z kilku powodów : całą trasę pokonywałam samotnie, wiał bardzo silny wiatr do połowy dystansu boczny a od połowy istny "wmordewind",no i powód najważniejszy awaria roweru- najechałam na dziurę i wybuliło mi oponę koło biło a ja jechałam dalej , na początku myślałam , że asfalt nierówny , potem , że coś mi sie przylepiło ale nic cisnę coraz mocniej a prędkość spada, w końcu zatrzymałam się i co : na oponie wielka bula a koło się nie obraca no to spuściłam tochę powietrza nie pomogło odkręciłam klocki hamulcowe i pojechałam dalej a do mety jakieś jeszcze 100 km.
Dalsza jazda już bardzo asekuracyjna, na przejazdach kolejowych wręcz się zatrzymywałam w obawie o pęknięcie opony na nierównościach, no i hamowanie przednim hamulcem też musiałam się tego nauczyć.
Jechałam z dusza na ramieniu dojade , nie dojade............

Po 2:
Trudy jazdy rekompensowały przecudne widoki : górka,dół, górka, dół....... co chwilę jeziorka , oj cudne jest Pojezierze Drawskie

po 3:
Obsługa na bufetach super uprzejma , przemiła jaka tylko w Choszcznie może być. Dzięki im za to ogromne.

po 4:
Na mecie bili mi brawo, a podczas dekoracji skandowali Teereeska, Teereeska.......było to bardzo miłe, dziękuję Wszystkim serdecznie.

Organizatorzy bardzo się postarali, czuło się tą dbałość o nas na każdym kroku.
A Pan opiekujący się salą gimnastyczną to super gostek jest.
Ja przyjechałam na metę o 20 tej i czekał na mnie pyszny i ciepły obiadek.
W przyszłym roku też tu przyjadę .

Ps: A! i jeszcze jedno, razem z wpisowym , noclegiem i podróżą pociągiem moje koszty to niecała 100-wa, to na emerycką kieszeń bardzo ważna rzecz.

dekoracja open

ten wysoki to za kategorię a ten rowerzysta za open na giga , no i śliczny medal z ceramiki