• Wszystkie kilometry: 32066.52 km

Wykres roczny blog rowerowy mimoza15.bikestats.pl

Wtorek, 11 września 2012

moja 1- sza jazda po górkach

Po raz pierwszy jeździłam po górkach, a mianowicie :
6 wrzesnia pojechałam autobusem PKS ze Szczecina do Jeleniej Góry, rowerek zawinęłam czarnym streczem, oczywiście po zdjęciu przedniego koła, nie było problemu zabrania roweru do bagażnika autobusu.
W Jeleniej Górze byłam już o 5,40, po odpakowaniu roweru ruszyłam do Podgórzyna, gdzie zamówiłam kwaterę , no i tam odbywał się maraton .

Jechało się całkiem dobrze ,( mimo ciężkiego plecaka), pod koniec około 7 km , zaczął się porządny podjazd, spociłam się jak szczur ale podjechałam.

A potem to już kilka razy pod góre i z góry , ale miałam frajdę , a do tego te widoki........ było cudnie.

Po odpoczynku i chwili snu wybrałam się na objazd trasy maratonu, najpierw jedna góra potem zjazd (obie dłonie na klamkach) potem następny podjazd tak gdzieś ponad 800 m n.p.m., a w niektórych miejscach tak do 15% w góre predkośc na liczniku czasem spadała do 8 km/godz, a całość ok. 20 km pod górkę.
Było extra , góry pokochałam

Jelenia Góra - przed wschodem słońca

śnieżka

wschód słońca

rzeczka Kamienna

takim tramwajem jeździłam , będąc w szkole średniej